افزایش عمر ایمپلنت دندان نحوه جلوگیری از پری ایمپلنت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 99
:: بازدید سال : 911
:: بازدید کلی : 3984

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

افزایش عمر ایمپلنت دندان نحوه جلوگیری از پری ایمپلنت
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 15:37 | بازدید : 97 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

سرمایه گذاری برای پروتزهای ایمپلنت با کیفیت

همانطور که دندانپزشکان ما می گویند، جایی که به پایان می رسد، بستگی به مکان شروع کار شما دارد. این امر در مورد پروتزهای ایمپلنت و همچنین برای زندگی صادق است. سرمایه گذاری روی پروتزهای کاشت با کیفیت در ابتدا می تواند به شما کمک کند از نتایج طولانی تر پروتزهای کاشت خود لذت ببرید.

ساخت با کیفیت ایمپلنت های دندانی

ساخت با کیفیت ایمپلنت های دندانی می تواند عمر آنها را تمدید کند. به طور خاص، مواد سرامیکی مانند دندانهای سرامیکی نسبت به آکریلیک در برابر سایش دوام بیشتری دارند. این مسئله بیشتر برای دندانهای کاشت ایمپلنت مهم است، که باعث گازگرفتگی و نیروی جویدن بیشتر می شود. و ممکن است گرانتر از نوع دیگر باشد، ولی می تواند در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه و مشکل شود.

 

برنامه ریزی دقیق ایمپلنت های دندانی

بخش دیگر شروع خوب با پروتزهای ایمپلنت، جایگذاری و کاشت مناسب ایمپلنت های دندانی است. آنها باید در جایی قرار بگیرند که استخوان فک قوی باشد و دقیقاً موازی دندان های دیگر قرار بگیرد. این امر به متعادل کردن نیرو بین پروتز و ایمپلنت کمک می کند، تا کاشت های شما دچار اختلال نشوند. این چیزی نیست که بتوانید به طور مستقیم کنترل کنید، اما می توانید از طریق انتخاب دندانپزشکان روی آن تأثیر بگذارید. در مورد نحوه برنامه ریزی این روش از دندانپزشک خود سؤال کنید.

پیشرفته ترین متد روز دنیا در دندانپزشکی شرق تهران

در دندانپزشکی تخصصی ما، روشهای پیشرفته دیجیتال از اسکن CT برای تولید تصویر سه بعدی از محل کاشت استفاده می کنند، با ایجاد یک راهنمای جراحی از قرار گیری دقیق ایمپلنت اطمینان حاصل می شود. به این ترتیب، ما می توانیم ایمپلنت دندان خود را قرار دهیم تا آنها حداکثر پشتیبانی را برای پروتزهای کاشت شما انجام دهند.

رعایت بهداشت و اصول مراقبت دهان و دندان

پس از شروع خوب، وقت آن است که مراقبت از پروتزهای کاشت خود را شروع  کنید. بهداشت دهان و دندان مناسب جهت محافظت از ایمپلنت های دندانی شما امری ضروری است.

اگر پروتزهای شما به خوبی جا بیافتد و با لثه به خوبی ادغام شود، دیگر نیازی به دندان مصنوعی و خارج کردن آنها از دهان ندارید، اگر متوجه جمع شدن مواغذایی در زیر پلاک دندان خود شدید پس از هر وعده غذایی حتماً اطراف کاشت خود را تمیز کنید. ایمپلنت ها مانند دندانهای طبیعی شما هستند در صورت عدم رعایت بهداشت در ناحیه لثه و دندان شما عفونت ایجاد می کند.

ویزیت های منظم دندانپزشکی

مانند دندانهای طبیعی شما، کاشت دندان از معاینات منظم دندان استفاده می کند. اگر می خواهید ایمپلنت ها و پروتزهای ایمپلنت شما دوام داشته باشد، به طور منظم برنامه معاینه دندانپزشکی خود را نگه دارید، و هر شش ماه یکبار به دندانپزشک خود مراجعه کنید. این امکان را به ما می دهد تا مشکلات کوچک دندان را از بین ببریم و به ما این امکان را می دهد قبل از جدی شدن مشکلات مربوط به پروتز یا ایمپلنت، آنها را شناسایی کنیم.

در صورت لزوم پروتزهای آرامشی

اطمینان از مناسب بودن پروتز برای ماندگاری پروتزهای شما بسیار مهم است. هنگامی که پروتزهای شما به درستی جا می گیرند، نیروهای متعادل را روی کاشت ها نگه می دارند. مناسب بودن پروتز همچنین از قرار گرفتن مواد در زیر دندان جلوگیری می کند، که می تواند ناراحت کننده باشد و می تواند در تشکیل پلاک نقش داشته باشد.

اگرچه کاشت دندان باعث از بین رفتن استخوان و لثه از فک شما می شود، اما ممکن است به طور کلی جلوی آن را نگیرند. بدن شما به طور طبیعی استخوان را در جایی که ایمپلنت ها قرار نگیرد، تحلیل می کند. و می تواند بر روی پروتزهای ایمپلنت دندان شما تأثیر بگذارد. هنگامی که این اتفاق می افتد، ما ممکن است یک اصلاح مجدد را برای بازیابی مناسب و راحتی مناسب توصیه کنیم.

ما برای پروتزهای مادام العمر تلاش می کنیم

تیم دندانپزشکی ما به ارائه نتایج با کیفیت اعتقاد دارد، که شامل ماندگاری پروتزهای شما تا حد ممکن است. با استفاده از مواد با کیفیت، یک راه حل برای ماندگاری ایمپلنت های دندانی طراحی می کنیم و پیگیری های عالی را برای محافظت از سرمایه گذاری شما ارائه می دهیم.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 

 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , عمر ایمپلنت دندانی , ایمپلنت یک روزه دندان , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان پروآرچ , ایمپلنت دندان تهران , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: